ΠΑΡΟΡΙ-PRESS Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ


TO BHMA ENHMEΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΑΡΟΡΙΤΗ

Τρίτη 19 Ιουλίου 2016

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΚΡΕΜΜΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ Δ.Σ.ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΑΥΤΟΥ

Για να ασκεις κριτική θα πρέπει να κάνεις πρώτα την αυτοκριτική σου. Μετά από φορολογικό έλεγχο του νέου ΔΣ, λόγω επαγγελματικων υποχρεώσεων δεν είχε υποβάλει ο σύλλογος φορολογικές δηλώσεις των ετών 2012-13-16,διάστημα που ήμουν εγώ πρόεδρος του συλλόγου. Δεν έχει να κάνει με δολο, γιατί ο σύλλογος είναι μη κερδοσκοπικος,αλλά με επαγγελματικες υποχρεώσεις. Μετά από συνεννόηση με τον γραμματέα του συλλόγου μας κ.Καλοπητα Θεόδωρο, στον οποίο και ανέλαβα κάθε ευθύνη, αφού ως πρόεδρος ήμουν ο νομικός εκπρόσωπος του συλλόγου, θα μεταβω με το λογιστή του προέδρου στην αρμόδια ΔΟΥ, προκειμένου να τακτοποιηθει κάθε εκκρεμότητα, αναλαμβανοντας να πληρώσω ο ίδιος τυχόν πρόστιμο για την εκπροθεσμη κατάθεση φορολογικών δηλώσεων παρελθοντων ετών,γιατί έγινε με δική μου υπαιτιοτητα και όχι του συλλόγου. επίσης καλώ το νέο ΔΣ όπως κάνει έλεγχο οικονομικό -Διοικητικό στα 7 χρόνια που ήμουν πρόεδρος (2009-2016),και αν βρει το οτιδήποτε επιληψιμο, να το κάνει γνωστό στα μέλη του συλλόγου μας. Γιατί είμαι ο μόνος πρόεδρος από ιδρυσεως του συλλόγου, που το όνομα μου δεν γράφτηκε ΠΟΤΕ στο βιβλιαριο τραπεζης που διατηρεί ο συλλογος μας,Και ουδέποτε το είχα στη κατοχή μου.και ενημερώνω τα μέλη του συλλόγου, γιατί οποιοσδήποτε ασχολείται με τα κοινά θα πρέπει οι ενέργειες του να είναι απολύτως διαφανες ώστε να μην πέσει θύμα εκβιαστικων καταστάσεων, και να αναλαμβάνει με οποιοδήποτε κόστος, τυχόν πράξεις, λάθη, η παραλείψεις!!! 
Με εκτίμηση 
Κορδαλης Θοδωρής 
Πρώην πρόεδρος συλλόγου 
Απανταχού Παροριτων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.